Sidor

2011-05-16

Nu är det dags...

Och plötsligt var det maj! Nu är det inte långt kvar och info- arbetet ska börja på riktigt. Det är dock svårt att lägga upp arbetet eftersom det mesta, för min del, kommer att ske under själva festivalveckan. Så nu gäller det att förbereda det som går och mentalt förbereda sig på kaoset. Jag längtar med skräckblandad förtjusning.

Så vad gör jag just nu? Jo som vanligt är jag ganska sent ute men nu är det dags att hitta lite lösningar på tillgänglighetsbiten. Jag ska se över vad vi kan göra för att underlätta för våra funktionshindrade festivalbesökare. Det handlar alltså om camping och sanitet i första hand men jag skulle även vilja fixa ett podie till stora tältet. Lite idéer har jag på lager men nu ska det även genomföras, vilket är den svåra biten. Regionen har massor av riktlinjer och standarder. Jag läser och läser på jakt efter sätt dom kan hjälpa oss på. Jag återkommer när jag kommit längre.

Om någon har tips, tankar eller frågor så får man gärna kommentera eller skicka ett mail till sara@krokstrand.se.

Annars tycker jag att man ska lyssna på denna fantastiska låt och drömma sig bort till uppstartskvällen, det kommer att bli magiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar