Sidor

2011-03-01

Första mars

Då vad det dags för mitt första blogginlägg! Underbara Sara, vår webb&design-drottning, har visat mig hur man gör, för trots min ringa ålder är jag pinsamt obekant med bloggvärlden, datorer och andra digitala nätverk. Arbetet med festivalen rullar på, och det känns som om det var alldeles nyss vi hade vårt utvärderingsmöte i Krokstrand, i september 2010, när vi försökte bestämma om vi kunde göra en till festival 2011 eller inte.

Och så blev det ju. Nu är det redan första mars, vintern är avklarad och framför oss har vi fem månader fyllda av festivalförberedelser, för att slutligen explodera den sista helgen i juli i den lilla byn vid vattnet. Det sägs att mars är vårens första månad, men åtminstone här i Göteborg viner vinden kall och isfläckarna ligger tätt på marken. Som tur är finns Youtube klipp att värma sig med!

Flamencouppvisning på Krokstrandsfestivalen 2010, mycket nöje!

2 kommentarer:

  1. Hey! Tror det er viktig å få et skikkelig trekkplaster! Og variert musikk såklart....gjerne noe elektroniske saker også! Slagsmålsklubben eller Emmon hadde vært suverent!

    SvaraRadera
  2. Jag följer bloggen för fullt - så blogga på! =) //Heidi

    SvaraRadera